Φράουλες: Ανοιξιάτικη απόλαυση με λίγες θερμίδες

Ξέρετε ότι χρειάζονται έξι φράουλες μετρίου μεγέθους για να υπερκαλύψουν την ημερήσια ανάγκη σε βιταμίνη C ενός οργανισμού προσθέτοντας του μόνο 50 θερμίδες;

Strawberry
© Photographer: Johnfoto
Agency: Dreamstime.com

Είναι χρήσιμες… αλλά και όμορφες, αρωματικές και πάνω απ’ όλα νόστιμες, κι εδώ αυτό είναι που μας ενδιαφέρει περισσότερο.

Αγοράστε φράουλες μετρίου μεγέθους αφού σιγουρευτείτε ότι έχουν το χαρακτηριστικό άρωμα της φράουλας. Φυλάξτε τες στο ψυγείο μέχρι και 3 24ωρα σε κλειστό μπωλ.Μήν τις πλένετε αν δεν πρόκειτε να τις σερβίρετε αμέσως και μην βγάζετε τα κοτσάνια τους παρά μόνο μετά το πλύσιμο.

Οπως και να τις δοκιμάσετε, σκέτες, με κρέμα, σε ελαφρά γλυκά ή σε δροσιστικά ποτά, οι φράουλες παραμένουν μια συναρπαστική εμπειρία γεύσης και όσφρησης.

Για να έχετε φράουλες όλον το χρόνο μπορείτε να τις καταψύξετε στρώνωντας μια σειρά σε ρηχό πιάτο ή δίσκο και τοποθετώντας το στην κατάψυξη. Μόλις παγώσουν τις τοποθετείτε σε σακούλες για την κατάψυξη από όπου μπορείτε να πέρνετε εύκολα όσες θέλετε.

Χρησιμοποιήστε τις κατεψυγμένες φράουλες σε γλυκά ή αντικαταστήστε με αυτές τα παγάκια σε fancy drinks.

About sifis

Screen cooking.
This entry was posted in Φρούτα, Αφιέρωμα and tagged . Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *